مقالات آموزشی

راهنمای خرید بیسیم واکی تاکی

راهنمای خرید بیسیم واکی تاکی

راهنمای خرید بیسیم واکی تاکی این امکان رو برای شما عزیزان فراهم می‌کنه تا جنسی باکیفیت، مقرون‌‌به‌صرفه و ایده‌آل رو در اختیار داشته باشید. 

قابل ذکر است که بدونید بیسیم واکی تاکی در انواع برندها و مدل‌های مختلف ایرانی و خارجی در بازار ایران موجود بوده و بی‌شک در نظر گرفتن یک سری نکات در انتخاب درست یکی از اون‌ها می‌تونه تا حد زیادی شما رو از سردرگمی برای انتخاب بهترین اون نجات بده.

اگر شما هم جزو اون دسته از افرادی هستید که قصد خرید بیسیم واکی تاکی رو دارید، بنابراین ضروریه که حتما قبل از خرید اطلاعات لازم و شناخت کافی رو درباره این بیسیم داشته باشید تا بهترین استفاده رو از دستگاهتون داشته باشید و به مشکلی جدی در ارتباط با خرید و استفاده از بیسیم برنخورید.

تا آخر این مقاله ما رو همراهی کنید تا اطلاعاتی مفید و سودمند در اختیارتون قرار بدیم و نکات راهنمای خرید این بیسیم رو برای شما بیان کنیم.

بیسیم واکی تاکی چیست؟

همونطور که گفتیم بهتره حتما قبل از خرید بیسیم واکی تاکی اطلاعاتی درباره اون داشته باشید و با راهنمای خرید بیسیم واکی تاکی آشنا باشید. بیسیم واکی تاکی درواقع یک دستگاه رادیویی سبک با اندازه استاندارد و بسیار کاربردیه که می‌تونید با استفاده از اون ارتباطی دو طرفه داشته باشید و ارتباط خودتون رو به افرادی که در محدوده برد دستگاه هست، برقرار کنید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این دستگاه اینه که دیگه نیازی نیست تا برای استفاده از اون حتما به تجهیزات و امکانات مخابراتی دسترسی داشته باشید و تنها با فشردن یک دکمه پیام خودتون رو به طرف مقابل ارسال می‌کنید.

شاید جالب باشه که بدونید اولین شرکت تولید کننده این بیسیم، شرکت موتورولا بود که برای امتحان کردن این بیسیم، اون رو در طول جنگ جهانی دوم مورد استفاده افراد در جایگاه‌های مختلف نظام قرار داد. ارتشی که از این بیسیم استفاده کرد، با موفقیت‌هایی زیادی روبرو بود که بیشتر این پیروزی و موفقیت‌ها رو مدیون این دستگاه ارتباطی بود. 

اما بعد از به پایان رسیدن جنگ جهانی دوم میزان استفاده از این دستگاه بسیار افزایش پیدا کرد، به طوری که اکثر صنف‌ها و مشاغل مختلف هم برای برقراری ارتباط و راحت‌تر شدن کارشون از این بیسیم استفاده کردند.

پیش تر ها یه مقاله با عنوان بیسیم واکی تاکی چیست منتشر کردیم و تمام توضیحات رو دادیم، اگر میخواید اطلاعات کاملی درباره بیسیم ها داشته باشید به اون مقاله یه سری بزنید.

راهنمای خرید بیسیم واکی تاکی 

در این بخش قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که به عنوان راهنمای خرید بیسیم واکی تاکی محسوب شده و با در نظر گرفتن اون‌ها می‌تونید انتخاب ایده‌‌آل‌تری داشته و رضایت از خرید محصول باکیفیت رو تجربه کنید. راهنمای خرید بیسیم واکی تاکی شامل موارد زیر میشه:

توجه به اندازه و وزن بیسیم واکی تاکی

توجه به اندازه و وزن بیسیم، دو عامل مهم در زمان خرید بیسیم واکی تاکی است که باید حتما به اون‌ها توجه داشته باشید. وزن این دستگاه باید کم باشد تا در زمان استفاده باعث خسته شدن دست شما در طولانی مدت نشه و اندازه اون هم باید استاندارد و به اصطلاح خوش‌دست باشه تا میزان رضایت صد درصدی شما حاصل بشه.

در نظر گرفتن مقدار برد بیسیم واکی تاکی

از دیگر موارد مهم زمان خرید بیسیم واکی تاکی میشه به برد اون اشاره کرد. به جرات میشه گفت برد این دستگاه رادیویی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب محصول باکیفیت بوده و باید نسبت به کارایی و نوع استفاده خودتون بیسیمی رو انتخاب کنید که میزان برد مناسبی داشته باشه. برد ایت دستگاه‌ها بر حسب متر محاسبه شده و میزان برد اون‌ها به عوامل مختلفی مثل پستی و بلندی، موانع، ساختمون‌ها، فضای بسته، امواج رادیویی و مخابراتی و… بستگی داشته و همه‌ی این موارد می‌تونن روی کم شدن میزان برد دستگاه تاثیر بذارن.

انواع بیسیم واکی تاکی با کیفیت رو می‌تونید از سایت معتبر آوا بیسیم خریداری کنید و درب منزل یا محل کارتون تحویل بگیرید.

توجه به باتری بیسیم واکی تاکی

از دیگر عوامل مهم زمان خرید این نوع بیسیم‌ها می‌تونیم به باتری اون‌ها اشاره کنیم که باید از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار باشه تا بتونه انرژی مورد نیاز برای استفاده طولانی مدت دستگاه رو فراهم کنه. باتری‌های این دستگاه به دو شکل معمولی و شارژی بوده که شما می‌تونید بسته به سلیقه، بودجه و نوع کارایی خودتون یکی از اون‌ها رو خریداری کنید.

اما معمولا باتری‌های لیتیومی یونی کارایی خوبی داشته، از عمر و کیفیت خوبی برخوردار بوده و می‌تونه نیاز شما رو برآورده کنه.

در نظر داشتن تجهیزات و امکانات جانبی بیسیم واکی تاکی

یک بیسیم خوب علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در بالا، باید از امکانات و تجهیزات جانبی خوب و کاربردی هم برخوردار باشه. ازجمله این تجهیزات و امکانات جانبی میشه به رادیو موج FM، صفحه نمایش ال سی دی و ال ای دی، چراغ قوه، استاندارد IP (محافظت کردن بیسیم در برابر عواملی مثل ضربه، کثیفی، گرد و غبار و رطوبت)، نحوه شارژ ثانویه پورت یو اس بی اندرویدی، امکان دسترسی راحت به منوها و همچنین امکان تغییر رمزهای ضدشنود، سیستم اسکن کانال، سیستم هشدار یا آلارم و… اشاره کرد.

انواع بیسیم واکی تاکی داخلی و خارجی با برندهای مختلف از امکانات و تجهیزات جانبی خوبی برخوردار بوده و شما می‌تونید یکی از اون‌ها را باب سلیقه خودتون و البته بر اساس نیازتون از آوا بیسیم سفارش داده و خریداری کنید.

قیمت بیسیم واکی تاکی

تا این جای مقاله سعی کردیم تا تمامی موارد لازم جهت راهنمای خرید بیسیم واکی تاکی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم، اما مورد دیگه‌ای که زمان خرید این بیسیم باید به اون توجه داشته باشید و از اهمیت بسیار بالایی هم برخورداره، قیمت بیسیم واکی تاکی است که دامنه قیمت اون هم به موارد مختلفی بستگی داره.

طبیعتا هر چی امکانات، تجهیزات جانبی، برد، باتری و نوع عملکرد بیسیمی بهتر و بیشتر باشه، بی‌شک قیمت اون هم بالاتر بوده و از کیفیت مناسب‌تری هم برخورداره. اما برای مطلع شدن از قیمت روز این دستگاه‌ها می‌تونید از کارشناسان مجموعه آوا بیسیم استفاده کنید اما برای خرید یک بیسیم با کیفیت و حداقل امکانات، پیشنهاد ما به شما اینه که حداقل 700-800 هزار تومان به بالا رو در نظر داشته باشید.

خرید بیسیم واکی تاکی

از دیگر موارد مهم در زمان خرید بیسیم واکی تاکی اینه که توجه داشته باشید که دقیقا از چه منبعی خرید خودتون رو انجام می‌‌دید. توجه داشته باشید که خرید دستگاه باکیفیت از منبع معتبر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید سایت یا فروشگاهی رو انتخاب کنید که بیسیم‌های باکیفیت و معتبری رو عرضه می‌کنند.

آوا بیسیم از سایت های محبوب و معتبر است که چندین سال است در حوزه بیسیم های واکی تاکی فعالیت می کند.

جمع بندی

راهنمای خرید بیسیم واکی تاکی موضوع اصلی مورد بحث ما در این مقاله بود که به صورت جامع سعی کردیم تا تمامی موارد مهم جهت خرید باکیفیت و مطمئن رو به شما عرضه کنیم.

این بیسیم‌ها برای بسیاری از شغل‌ها و صنف‌ها کاربرد داشته و با داشتن اون می‌تونین تا حد زیادی کار خودتون رو آسون کنید یا حتی برای طبیعت‌گردی، کوهنوردی، بیابان‌گردی یا کمپ زدن و ارتباط‌گیری راحت‌تر با دوستان و همراهان خودتون، یک بیسیم واکی تاکی اصل و باکیفیت رو تهیه کرده و همیشه در اختیار داشته باشید تا در صورت نیاز برای ارسال و دریافت پیام از اون استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *