نمایش 1–12 از 237 نتیجه

نمایش سایدبار
نمایش 9 24 36

آنتن بیسیم باوفنگ 888s

آنتن بیسیم باوفنگ 9700

آنتن بیسیم باوفنگ A58

آنتن بیسیم باوفنگ A58s

آنتن بیسیم باوفنگ BF-1904

آنتن بیسیم باوفنگ BF-T1 mini

آنتن بیسیم باوفنگ uv5r

آنتن بیسیم باوفنگ uv82

آنتن بیسیم باوفنگ uv9r plus

آنتن بیسیم کنوود 3107

آنتن بیسیم کنوود 3207

آنتن بیسیم کنوود 3208

بیسیم واکی تاکی در واقع یک دستگاه مشابه با گوشی موبایل بوده که در یک طرف اون بلندگو و در طرف دیگه‌ی اون میکروفون قرار داده شده است.

این دستگاه همچنین یک آنتن داره که به ارتباط‌گیری بهتر در فواصل دور کمک میکنه و زمانی که شما می‌خواید از این بیسیم استفاده کنید باید اول دکمه ptt رو فشار داده و نگه دارید و بعد میتونید با استفاده از امواج رادیویی صحبت کرده و با گیرنده خودتون ارتباط برقرار کنید.

شاید براتون جالب باشه که بدونید این بیسیم‌ها در اوایل اختراع بسیار بزرگ‌تر و حجیم‌تر بودن و برای حمل اون برخلاف الان از کوله پشتی استفاده می‌کردند. اما امروزه این بیسیم‌‌ها در اندازه‌های بسیار کوچکتر و قابل حمل و به اصطلاح در ابعاد دستی تولید می‌شوند و این موضوع مزیت بزرگی برای مصرف کننده‌ها به حساب میاد.

اگر اهل تفریح و ورزش یا کمپ زدن هستید، این وسیله تا حد زیادی برای شما ضروری به حساب میاد و میتونید در جریان سفر، کوهنوردی، طبیعت‌گردی، برگزاری همایش‌های مختلف و به طورکلی برای برقراری ارتباط راحت‌تر با افراد دیگه در فاصله‌های زیاد از بیسیم واکی تاکی استفاده کنید.

آشنایی با تاریخچه بیسیم واکی تاکی

دان هینگز فردی کانادایی بود که برای اولین بار در سال 1937 این بیسیم رو اختراع کرد. این شخص در اون زمان اسم این دستگاه رو رادیو میدانی دو طرفه گذاشت و این دستگاه از شناخته‌ترین اختراعات اون به حساب میومد. در اون زمان این دستگاه در اصل برای خلبان‌ها و کمک به ایجاد ارتباط موثرتر بین اون‌ها ساخته شد اما کمی بعد در سال 1939 که جنگ جهانی دوم شروع شد، اهمیت این دستگاه در بین سربازان و دیگر جایگاه‌های جنگ روشن‌تر شد.

شاید جالب باشه که بدونید اولین دستگاه‌های واکی تاکی اختراع شده 2.267 کیلوگرم وزن و 43 سانتی‌متر ارتفاع داشتند. اولین واکی تاکی اختراع شده توسط شرکت موتورولا انجام شد که SCR-300 نام داشت.

موارد استفاده بیسیم واکی تاکی

بیسیم واکی تاکی برای تمامی صنایع و مشاغلی که به ارتباط آنی و گروهی نیاز دارند مناسب است. از جمله خدماتی که این نوع بیسیم به کارشون میاد میتونیم به خدمات اضطراری، خدمات امنیتی، صنایع نظامی و سیستم حمل و نقل اشاره کنیم.

بسیاری از مشاغل هستند که به ارتباط برقرار کردن به صورت منظم در محیط‌های مختلف مثل داخل و خارج و اطراف ساختمان‌ها نیاز دارند. اینگونه مشاغل می‌توانند برای برقرار کردن راحت‌تر و سریع‌تر ارتباط بین چندین نفر به صورت هم‌زمان از این نوع بیسیم استفاده کنند.

از دیگر موارد استفاده این نوع بیسیم میشه به پیاده‌روی‌های گروهی، شکار، مکان‌هایی که آنتن تلفن رو پوشش نمیدن، ساخت و ساز و صنعت ساختمان سازی، تالارهای پذیرایی، رستوران‌های بزرگ، همایش‌ها و کنفرانس‌ها، مراکز درمانی و بسیاری از مشاغل و بخش‌های دیگر اشاره کرد.

نحوه کار با بیسیم واکی تاکی

از بیسیم‌های واکی تاکی برای کار با فرکانس‌های رادیویی خاص استفاده میشه و برای ارسال و دریافت پیام از یک منبع باتری تغذیه میکنه. لازم است بدونید که امواج رادیویی در حقیقت قسمتی از طیف الکترومغناطیسی هستند که با سرعت نور یا 186000 مایل در ثانیه انتقال داده میشن.

زمانی که فرد استفاده کننده از دستگاه صحبت نمیکنه، دستگاه واکی تاکی در اصل همونطور در حالت دریافت باقی میمونه و ایستا منتشر میکنه و شما صدای خش‌خش مانند صدای رادیوی تنظیم نشده رو می‌شنوید.

برای صحبت کردن با این دستگاه باید یک دکمه رو فشار داده و برای شنیدن پیام طرف مقابل دکمه رو رها کنید و این در صورتی است که همه کسانی که می‌خواهند با یکدیگر صحبت کنند، یک باند فرکانس یا کانال یکسانی رو به اشتراک بگذارند و افراد می‌توانند بسته به زمین تا چندین متر فاصله با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برای استفاده از این دستگاه محدودیتی در افراد استفاده کننده وجود نداره اما از اونجایی که تمامی افراد از یک باند فرکانسی استفاده می‌کنند، در هر زمان تنها یک نفر قادر به صحبت کردن است.

از اونجایی که نحوه کار با این دستگاه راحته و مزایای زیادی هم داره، به همین خاطر افراد در مکان‌ها و مشاغل مختلف از اون بهره می‌گیرند.

اجزای بیسیم واکی تاکی

تمامی دستگاه‌های واکی تاکی مدرن از یک سری اجزاء مشابه تشکیل شده‌اند. این اجزا عبارت‌اند از میکروفون، بلندگو، آنتن، صفحه نمایش ال سی دی، دکمه‌های عملکرد، باتری، مجهز بودن به رادیو و چراغ قوه.

به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از بیسیم‌های واکی تاکی دارای آنتن بلندتری هستند که به ارتباط برقرار کردن بهتر و ارسال و دریافت راحت‌تر پیام در فاصله‌های دورتر کمک می‌کند. اگر قصد خرید بیسیم و برخوردار از مزایای بی‌شمار اون رو دارید، میتونید لیست قیمت بیسیم رو از برخی سایت‌های معتبر مشاهده کرده و با توجه به سلیقه و بودجه خودتون، بیسیم مورد نظر رو خریداری کنید.

بهترین برند های بیسیم واکی تاکی

در ادامه بهترین برند های بیسیم را برایتان شرح میدهیم:

بیسیم موتورولا

موتورولا از شرکت های قدیمی و پر آوازه است و کمتر کسی است که آن را نشناسد به همین دلیل محبوبیت مدل های فیک و تقلبی این بیسیم در بازار ایران به شدت زیاد است.

از مدل های معروف بیسیم موتورولا می توان به  mt777،  mt666، mt 888 و … اشاره کرد.

بیسیم باوفنگ

باوفنگ از برند های چینی بازار است که در طی چند سال گذشته با افزایش کیفیت محصولات خود توانسته بازار خوبی در ایران بدست بیاورد.

از مدل های معروف بیسیم باوفنگ می توان به 888s، uv82، uv9r plus و … اشاره کرد.

بیسیم کنوود

برند کنوود از برند های معروف و محبوب در ایران به حساب میاید به دلیل طیف گسترده محصولاتی که کار کرده است، مردم آن را به خوبی می شناسند.

از مدل های معروف بیسیم کنوود می توان به 3107، 3207، 3308 و … اشاره کرد.

خرید بیسیم واکی تاکی

امروزه کمتر کسی پیدا میشه که از اهمیت و مزایای استفاده از این بیسیم بی‌خبر باشه. به همین خاطر افراد زیادی به دنبال بیسیم باکیفیت با برند مرغوب و منبعی معتبر برای خرید بیسیم واکی تاکی هستند.

شما می‌توانید در میان سایت‌های موجود که فعالیت دارند، سایتی معتبر و باتجربه در این زمینه رو پیدا کرده و با کمی مطالعه برند مورد علاقه و باب سلیقه خودتون و البته با توجه به بودجه خودتون را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید.

قیمت بیسیم واکی تاکی

همونطور که می‌دونید امروزه قیمت بسیاری از اجناس با توجه به عوامل و فاکتورهای مهمی مثل تغییرات نرخ ارز، دلار و… بسیار متفاوت از قبل بوده و زمانی که قصد خرید دارید، باید حتماً تماس بگیرید.

قیمت واکی تاکی به عوامل مختلفی مانند برند، توان خروجی، برد، باتری، اقلام جانبی، ضد آب و ضد ضربه بودن و… بستگی داره.

لیست قیمت انواع بیسیم واکی تاکی در بازار

لیست قیمت واکی تاکی و قیمت روز انواع بیسیم های واکی تاکی اصلی‌ترین موضوع بحث ما در این بخش است. لازمه که در جریان باشید که لیست قیمت انواع بیسیم واکی تاکی در طول زمان ممکنه که تغییر کنه و شما باید برای استعلام قیمت روز رو حتماً تماس بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 09191915300 تماس بگیرید.

مدل

قیمت

Baofeng uv82

تماس بگیرید

Baofeng uv5r

تماس بگیرید

Baofeng uv9r plus

تماس بگیرید

Baofeng a58

تماس بگیرید

Baofeng a58s

تماس بگیرید

Baofeng 9700

تماس بگیرید

Baofeng 888s

تماس بگیرید

Baofeng BF-1904

ناموجود

Baofeng BF-T1 mini

ناموجود

Motorola mt666

تماس بگیرید

Motorola mt777

تماس بگیرید

Motorola mt777 plus

تماس بگیرید

Motorola mt888

تماس بگیرید

Motorola mt999

تماس بگیرید

Motorola mt1700

تماس بگیرید

Motorola mt1400

تماس بگیرید

Motorola mt1000

تماس بگیرید

Motorola cp1600

تماس بگیرید

Motorola DP1400

ناموجود

Motorola GP338

ناموجود

Motorola GP338 plus

ناموجود

Motorola GP328

ناموجود

Motorola GP328 plus

ناموجود

Motorola XIR P3688

ناموجود

Motorola XIR P8668

ناموجود

Kenwood 3207 C

تماس بگیرید

Kenwood 3207 G

تماس بگیرید

Kenwood 3207 new

تماس بگیرید

Kenwood 3107

تماس بگیرید

Kenwood 3307

تماس بگیرید

Kenwood 3308

تماس بگیرید

 

سخن آخر

بیسیم واکی تاکی یک دستگاه قابل حمل و دستی بوده که امروزه مصارف بسیار زیادی و متنوعی داره. این نوع بیسیم امروزه تونسته نیاز بسیاری از تفریح‌ها، سفرها و مشاغل و صنایع مختلف رو به خوبی برطرف کنه و از اهمیت و محبوبیت زیادی برخوردار شده است.

در این مطلب سعی کردیم تا کمی شما رو با این دستگاه، نحوه کارکرد اون، اجزای تشکیل دهنده اون، کاربرد و دیگر مطالب مفید درباره این بیسیم کاربردی آشنا کنیم. اگر شما هم بعد از خوندن این مطلب متوجه فایده‌ها و مزایای بیش از حد این دستگاه شدید، میتونید به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام کرده و با استعلام قیمت بیسیم از سایت‌های معتبر، نسبت به خرید بیسیم مورد نظر خودتون اقدام کنید.